Home » Dynamics 365 CRM OLD
Strona: Dynamics 365 CRM OLD
Aplikacje biznesowe Microsoft Dynamics 365 to wzmocnienie Twojego systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM). Wybierz niezależną aplikację, która będzie spełniała potrzeby konkretnej/danej branży lub użyj licznych narzędzi CRM, które razem działają jako silne i zintegrowane rozwiązanie.
Do niedawna licencja Microsoft Dynamics 365 CRM była sprzedana jako jeden cały pakiet, ale od 1 października 2019 roku istnieje możliwość zaprojektowania własnego środowiska, wybierając i płacąc tylko za te aplikacje biznesowe, które są rzeczywiście potrzebne Twojej firmie. Tak więc od tej pory Microsoft Dynamics CRM składa się z oddzielnych aplikacji biznesowych Dynamics 365: Sales, Marketing, Field Service, Customer Service i Project Operations. Zmieniła się też koncepcja jego wyceny. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj.
Znaczenie rozwiązania CRM
Rozwiązanie CRM zwiększy Twoje dochody poprzez usprawnienie procesów administracyjnych w działach sprzedaży, marketingu oraz serwisu. Dzięki temu będziesz mógł bardziej skupić się na budowaniu i podtrzymywaniu relacji z kluczowymi klientami. Silne rozwiązanie CRM to złożona platforma, gdzie wszystko co jest niezbędne do rozwoju, poprawy oraz utrzymania relacji z klientem jest przechowywane. Bez wsparcia zintegrowanego rozwiązania CRM, może Cię ominąć możliwość rozwoju i zwiększenia swoich przychodów, ponieważ nie optymalizujesz procesów działania lub nie wykorzystujesz w pełni swoich relacji z klientem lub lead’em sprzedażowym.
Światowe uznanie
Firma Microsoft zdobyła nagrodę klientów 2020 Gartner Peer Insights za najlepsze rozwiązanie CRM do zarządzania potencjalnymi klientami. Dowiedz się więcej.
Gartner uznało rozwiązanie Microsoft Dynamics 365 za wizjonerskie w swoim raporcie Magic Quadrant z 2020 roku dla usługi ERP w chmurze dla zorientowanych na produkt przedsiębiorstw. Dowiedz się więcej.
Aplikacje biznesowe Microsoft Dynamics 365 CRM

Microsoft Dynamics Sales
Dynamics 365 for Sales jest doskonałą aplikacją dla Twojego zespołu sprzedaży. Jest to elastyczne, oparte na chmurze rozwiązanie, które zapewnia szeroki zakres funkcjonalności i jest łatwo dopasowane do każdej organizacji. Zapewnia ona możliwość śledzenia leadów, przepływów pracy w sprzedaży, raportowania, zarządzania szansami, zarządzania lejkami i wieloma innymi.

Microsoft Dynamics Marketing
Z aplikacją Microsoft Dynamics 365 Marketing Uruchom ukierunkowane, wielokanałowe kampanie i spersonalizuj obsługę każdego kupującego, aby wygenerować więcej gotowych do sprzedaży leadów. Tworzenie bezproblemowych doświadczeń z klientami poprzez automatyzację marketingu, współdzielenie danych i procesów łatwo połączonych z Dynamics 365 Sales. Personalizuj i rozszerzaj możliwości swojej aplikacji, łącząc ją z aplikacjami i usługami, z których już korzystasz, a także korzystaj z wbudowanych funkcji ochrony prywatności, które pomogą Ci zachować zgodność z przepisami RODO.

Dynamics 365 Customer Service
Buduj wspaniałe relacje z klientami, koncentrując się na satysfakcji klienta z aplikacją Customer Service. Zapewnianie klientom usług dostosowanych do ich oczekiwań w różnych kanałach, z doświadczeniem i spostrzeżeniami umożliwiającymi aktywne rozwiązywanie problemów i zapewniającymi spokój ducha. Udostępnij swoim zespołom odpowiednie narzędzia do inteligentnej obsługi rutynowych zgłoszeń i rozwiązywania bardziej złożonych problemów. Co więcej, uprościć obsługę klienta poprzez jedno kompletne źródło danych o kliencie za pomocą jednej, rozszerzalnej platformy.

Dynamics 365 Field Service
Aplikacja biznesowa Dynamics 365 Field Service pomaga organizacjom w dostarczaniu usług na miejscu u klientów. Aplikacja łączy w sobie automatyzację przepływu pracy, algorytmy harmonogramowania i mobilność, dzięki czemu pracownicy mobilni są gotowi do rozwiązywania problemów klienta. Świadczenie usług w sposób proaktywny poprzez przewidywanie, wykrywanie i rozwiązywanie problemów związanych z usługami w terenie, zanim klienci dowiedzą się o zaistniałym problemie, zapewniając spójne i niezawodne działanie.

Dynamics 365 Project Operations
Aplikacja Project Operations (PO) pomaga organizacjom sprawnie śledzić, zarządzać i dostarczać usługi projektowe, od wstępnej sprzedaży po fakturowanie. Aplikacja umożliwia planowanie projektów, tworzenie szacunków i harmonogramów pracy, szacowanie i śledzenie kosztów i przychodów projektu, śledzenie postępów projektu i zużycia kosztów, zarządzanie zasobami i wiele innych.
W dzisiejszych czasach system CRM jest niezbędny w każdej firmie. Bez względu na to, czy prowadzisz niewielki biznes i szukasz możliwości rozwoju, czy też jesteś liderem branży potrzebującym rozwiązania do prowadzenia złożonych procesów, aplikacje biznesowe firmy Microsoft są idealnym wyborem. Nie jesteś pewien czy w Twoim biznesie korzystanie z jednej aplikacji będzie wystarczające? Skontaktuj się z nami i pozwól doświadczonemu zespołowi GO-ERP pomóc Twojej firmie! Oferujemy wiele wdrożeń, w tym zindywidualizowanych rozwiązań pozwalających na zwiększenie funkcjonalność systemu Dynamics 365 CRM.